
همانگونه که مستحضر میباشید هر سازمان یا کسب و کاری با تعداد زیادی کارمند و یا مشتری در تعامل است. یک سازمان ممکن است دارای بخش های متعددی شامل مدیریت، مهندسی، بازرگانی، فروش، امور قراردادها، برنامه ریزی، روابط عمومی و… باشد. یکی از عواملی که در موفقیت کسب و کارها موثر است ارتباط و تعامل بخش های یک شرکت با یکدیگر است.
جهت حصول این موضوع می توان از سیستم مدیریت درخواست، استفاده نمود. یک سیستم مدیریت درخواست (TM) مناسب، به شرکت شما کمک خواهد کرد که با پاسخگویی سریع به مشتریان خود و همچنین ثبت و بازخورد گرفتن از نیاز های آنها در جهت رشد و پیشرفت کسب و کارتان به شما کمک نماید.
سیستم تیکتینگ NISYS Ticket چیست و چطور به سازمان شما کمک میکند؟
سیستم NISYS Ticketing (نرم افزار پشتیبانی آنلاین یا نرم افزار مدیریت درخواست) تمام درخواست های پشتیبانی را که از جانب مشتری و یا بخش مختلف یک شرکت ارسال می شود را به تیکت تبدیل می کند.
این سیستم به شرکت و واحد مربوطه کمک می کند تا با اولویت بندی و پیگیری درخواست ها، کار ها را آسان تر و تا رسیدن به نتیجه مورد نظر انجام دهید . همچنین این سیستم به سازمان شما کمک می کند که گروه پشتیبانی با مشتریان ارتباط بهتری داشته و در حل مشکلاتشان موثر تر عمل نماید.
همچنین استفاده از سیستم تیکتینگ این امکان را برای سازمان فراهم می آورد که ارتباط بین مشتریان با بخش های مختلف شرکت بدون تاخیر انجام پذیرفته و یک ارتباط تضمین شده را به همراه خواهد داشت.
استفاده از سیستم تیکتینگ در بخش های مختلف یک شرکت نیز باعث تعامل سازنده ثبت وقایع ، درخواست ها و پیگیری اصولی درخواست ها را در یک سازمان به همراه خواهد داشت و از فراموشی امور درخواستی یا محول شده توسط واحد مربوطه جلوگیری خواهد نمود.
مهم ترین دستاورد های سیستم تیکتینگ NISYS Ticket برای سازمان:
- پیگیری درخواست مشتریان
- دسترسی به تیکت های گذشته
- پاسخگویی خودکار برای افزایش اثربخشی بهتر
- وفاداری مشتریان
- کمک به مشتری یا کارمندان و کاهش صدور تیکت

سیستم تیکتینگ NISYS Ticket چه قابلیت هایی را به ما می دهد؟
سیستم NISYS Ticket از آدرس ایمیل برای دریافت و ارسال پیام استفاده نمی کند، بلکه از نرم افزاری متمرکز و کارآمد برای انجام این کار بهره می برد. بنابراین قادر به ایجاد ارتباطی کاملا تضمین شده است و دیگر با مشکلاتی از قبیل کاهش اعتبار در بخش پشتیبانی، از دست دادن مشتری در بخش فروش، عدم دریافت انتقادات و پیشنهادات، عدم کار انجام نشده از سوی واحد های درخواست کننده و … روبرو نخواهید شد.
- سیستم NISYS Ticket به شکلی طراحی شده که در صورت بالا بودن حجم کار، امکان رسیدگی به چند تیکت متوسط یک کارشناس وجود داشته باشد.
- در سیستم NISYS Ticketing کاربران می توانند درجه اهمیت تیکت را تنظیم کنند. به این ترتیب که هنگام ارسال Ticket از کاربران خواسته می شود درجه اهمیت محتویات Ticket را برای سرعت بخشیدن به فرآیند پاسخگویی مشخص کنند.
- قابلیت تنظیم و تفکیک بخش های مختلف در سیستم NISYS Ticketing در نظر گرفته شده است. بطور مثال ایمیل های ارسالی به اکانت sales ، به بخش فروش و ایمیل های ارسال شده به اکانت support به بخش پشتیبانی ارسال می شود.
- در سیستم ارتباط با مشتریان NISYS Ticketing ، برای سادگی و یکپارچگی سیستم ارتباط با مشتری، قابلیت مشاهده همزمان تیکت های مربوط به بخش های مختلف در نظر گرفته شده است . همچنین امکان ارسال یک نسخه از مکاتبات انجام شده به آدرس ایمیل کاربر (پس از ارسال هر پاسخ) نیز در این سیستم قرار داده شده است.
- یکی دیگر از امکانات NISYS Ticketing ، امکان اتصال و ارسال تیکت بین کارشناسان یک بخش و کارشناسان بخش های مختلف و ارجاع تیکت بین این قسمت ها است. در این ارجاعات برای آسان تر شدن پیگیری در خواست ها و آگاهی از موارد بررسی شده توسط کارشناسان قبلی، امکان گذاشتن یادداشت خصوصی نیز در Ticket وجود دارد.
- یکی دیگر از موارد بسیار مهم در سیستم ارتباط با مشتریان ، قابلیت مانیتور کردن سوال و جواب های مبادله شده بین مشتریان و کارشناسان برای رفع مشکلات ، ناهماهنگی ها و یا دفع پاسخ های نادرست احتمالی از طرف کارشناسان است.
- در سیستم NISYS Ticketing ، تمامی اطلاعات و سوابق مشتریان یا کارکنان در دسترس است ، این موضوع به ساده تر شدن و سرعت بخشیدن به فرآیند سرویس دهی به مشتریان کمک قابل توجهی می کند و زمان پاسخگویی را به حداقل می رساند.
همه کسب و کارها با انبوهی از درخواست های داخل یا خارج از سازمانشان روبرو هستند این درخواست ها در زمینه های مختلفی مانند پشتیبانی، انتقاد، پیشنهاد، مشاوره و … می باشد.
طبیعی است که در یک زمان کوتاه حجم این درخواست ها آنقدر افزایش می یابد که سازماندهی و مدیریت آنها کار دشواری خواهد شد.
برای حل این مشکلات، پیشنهاد ما استفاده از سرویس NISYS Ticketing است. این سیستم تمام درخواست هارا به تیکت تبدیل کرده و اولویت بندی و پیگیری آنها را آسان تر میکند.همچنین کمک می کند بخش پشتیبانی سازمان شما کارایی بیشتر و موثر گردد.
در صورتیکه تمایل داشتید بصورت دمو از این سیستم استفاده نمایید، لطفا با ایمیل رسمی شرکت یک درخواست به ایمیل sales at nisys dot ir ارسال نموده و یا با شماره تلفن 02184063154 تماس حاصل فرمایید.
