مدیریت مکاتبات اداری

معرفی

سیستم مدیریت مکاتبات جهت ثبت نامه‌های صادره و وارده بصورت ثبت الکترونیکی و ارسال نامه‌های وارده به کارتابل افراد طرف مکاتبه و حفظ و نمایش گردش مکاتبات با ثبت مراحل انجام کار در هر مرحله گردش و حفظ ارتباط نامه‌های گذشته و آینده مکاتبات است.

اصول و پیشنیازها

  • اصول رعایت شده در زیر سیستم مدیریت مکاتبات عبارت است از:

    • به منظور تعریف دبیرخانه الكترونیكی، ابتدا باید چارت سازمانی تعریف و واحدهای سازمانی در آن مشخص باشد.
    • سیستم کارتابل هوشمند راه‌اندازی شده باشد.
    • طرف‌های مکاتبه برای کارکنان و سازمان‌ها تعریف شده باشند
    • تعداد دبیرخانه‌های سازمان مشخص شده و اینکه هر دبیرخانه با کدام واحدهای سازمانی مشخص شده بند 1 می‌تواند مکاتبات داشته باشد و روش شماره‌گذاری هر دبیرخانه چگونه باشد.
    روش شماره‌گذاری نامه‌ها تعریف شده باشد

امکانات و قابلیت‌‌های نرم‌افزار

  • تعیین دسترسی‌های به هر دبیرخانه و مکاتبات آن
  • مدیریت كامل گردش نامه وارده در دبیرخانه و واحدها
  • مدیریت كامل گردش نامه صادره از مسئولین دفاتر، منشی‌ها، کارشناسان به مدیران و ثبت خودكار دبیرخانه‌ای پس از تایید مدیر
  • جستجوی پیشرفته سیستمی، سازمانی، و كاربران و ثبت جستجوهای تعریف شده
  • رزرو گروهی نامه جهت اخذ شماره نامه برای استفاده در آینده
  • تفکیک اتوماتیک نامه‌های ثبت شده در پوشه‌های مجزا بدلیل نقص‌های متفاوت
  • انواع جستجوی عادی و پیشرفته مکاتبات براساس کلیه مشخصات نامه
  • قابلیت تعریف به تعداد دلخواه دبیرخانه با شماره‌گذاری خاص خود و نحوه دسترسی تعریف شده
  • ارتباط دهی نامه‌های مرتبط با هم در سابقه نامه (ارتباط روبه عقب و ارتباط روبه جلوی نامه)
  • جایریزی اتوماتیک نامه در کارپوشه‌های تعریف شده کاربران توسط فیلترینگ پیشرفته
  • تهیه انواع الگوهای نامه‌های صادره و تهیه پیش‌نویس از روی آن جهت ایجاد نامه صادره
  • امکان گردش نامه صادره بدو صورت دستی و بصورت تهیه پیش‌نویس (از و بدون الگو)
با معرفی پارامترهای مورد نظر، نتیجه جستجو بلافاصله نمایش داده می‌شود‌ که با دبل کلیک برروی هر سط، نامه مورد نظر باز می‌شود‌