مدیریت کارکرد پرسنل
معرفی
سيستم مديريت كاركرد بعنوان بخشی از سیستم جامع NISYS-ERP درحوزه منابع انسانی، وظيفه مدیریت و کنترل اطلاعات کارکرد، مدیریت فرایندهای مرخصی، ماموریت و اضافه کار را به عهده دارد و با دریافت اطلاعات از سیستم حضور و غیاب و از طرف دیگر اسناد مرخصی، ماموریت از واحدها به مغایرتگیری و تکمیل اطلاعات کارکرد میپردازد و در نهایت اطلاعات را دراختیار سیستم حقوق و دستمزد قرار داده تا فرایند محاسبه انجام شود
گزارشها و نمودارها
- امكان بازبینی مانده مرخصی پرسنل
- گزارش روند اضافه کاری به تفکیک ماه
- گزارش طلب مرخصی پرسنل
- گزارش لیست غیبتها در بازه زمانی مورد نظر
- بهرهگیری از گزارشهای جامع به روش ساخت مکعب دادهها (Pivot Table)
امکانات و قابلیتهای نرمافزار
- امكان اعمال كليه تنظيمات در سطوح مختلف اعم از شركت و شيفت و پرسنل
- امکان تعریف انواع مرخصی و تعیین قالب رفتاری برای آنها مثل زایمان، شیردهی، بدون حقوق، استعلاجی، تقلیل خدمت جانبازی، تحصیلی و …
- امكان تعیین هم پوشانی کسر کار
- امكان تعيين نحوه تبدیل کسر کار
- امكان تعيين سقف تبدیل کسرکار در هر بازه
- امكان تعيين سقف تاخیر و تعجیل مجاز روزانه
- امكان تعیین سطح اعمال مرخصی ابتدای دوره
- امكان تعيين سقف انتقال مانده مرخصی هر سال به سال بعد
- امكان تعیین روش بازخرید مرخصی
- امكان تعيين حد مجاز اختلاف کارکرد و اسناد
- امكان تعيين میزان کسر هر روز مرخصی بدون حقوق
- امكان تعيين میزان کسر هر روز غیبت
- امكان تعيين احتساب روزهای تعطیل بین غیبت به عنوان غیبت
- امكان تعيين حد مجاز خطای کارت زنی بر حسب دقیقه
- امكان ثبت انباشتههای مرخصی زمان راه اندازی
- امكان تعریف شیفتهای کاری (عادی – چرخشی)
- امكان تعیین تقویم شیفتهای عادی
- امكان تعیین زمان استراحت برای هر شیفت
- امكان تعیین کل ساعت و روز کاری هر بازه
- امكان تعيين ساعت كاري بازههاي خاص مانند ماه رمضان و زمانهاي بازديد و تعمير و نگه داري ماشين آلات
- ثبت عملیات فرایندی از جمله :
- امكان اعمال مرخصی استحقاقی دوره ای
- امكان تعیین پرسنل، شیفت
- امكان ثبت درخواست مرخصی، بررسی و تائید مرخصی
- امكان ثبت درخواست مجوز مرخصی از طرف مدیران، تائید درخواستهای مجوز
- امكان ثبت، بررسی و تایید مجوز اضافه کار(ثابت و موردی)
- امكان ثبت درخواست ماموريت، بررسی و تاییدآن
- امکان ثبت اطلاعات برگه ماموریت انجام شده و دستور پرداخت آن
- امکان دریافت اطلاعات ریز کارکرد از سیستم حضور وغیاب
- امكان دریافت، کنترل اطلاعات کارکرد و مغایرتگیری با سیستم حضور و غیاب
- امکان انتقال مغایرتهای کارکردی به کارتابل پرسنل
- امکان تصمیمگیری دستی و اتوماتیک در ارتباط با مغایرتها و تبدیل اطلاعات ناقص به سندهای مربوطه
- امكان ثبت درخواست و تائید اصلاح ساعت کارکرد
- امکان ثبت درخواست بازخرید مرخصی، بررسی، تایید، محاسبه و پرداخت به پرسنل
- امكان ثبت تاريخچه تغييرات