مدیریت کارکرد پرسنل

معرفی

سيستم مديريت كاركرد بعنوان بخشی از سیستم جامع NISYS-ERP درحوزه منابع انسانی، وظيفه مدیریت و کنترل اطلاعات کارکرد، مدیریت فرایندهای مرخصی، ماموریت و اضافه کار را به عهده دارد و با دریافت اطلاعات از سیستم حضور و غیاب و از طرف دیگر اسناد مرخصی، ماموریت از واحدها به مغایرت‌گیری و تکمیل اطلاعات کارکرد می‌پردازد و در نهایت اطلاعات را دراختیار سیستم حقوق و دستمزد قرار داده تا فرایند محاسبه انجام شود

گزارش‌ها و نمودارها

  • امكان بازبینی مانده مرخصی پرسنل
  • گزارش روند اضافه کاری به تفکیک ماه
  • گزارش طلب مرخصی پرسنل
  • گزارش لیست غیبت‌ها در بازه زمانی مورد نظر
  • بهره‌گیری از گزارشهای جامع به روش ساخت مکعب داده‌ها (Pivot Table)

امکانات و قابلیت‌‌های نرم‌افزار

  • امكان اعمال كليه تنظيمات در سطوح مختلف اعم از شركت و شيفت و پرسنل
  • امکان تعریف انواع مرخصی و تعیین قالب رفتاری برای آنها مثل زایمان، شیردهی، بدون حقوق، استعلاجی، تقلیل خدمت جانبازی، تحصیلی و …
  • امكان تعیین هم پوشانی کسر کار
  • امكان تعيين نحوه تبدیل کسر کار
  • امكان تعيين سقف تبدیل کسرکار در هر بازه
  • امكان تعيين سقف تاخیر و تعجیل مجاز روزانه
  • امكان تعیین سطح اعمال مرخصی ابتدای دوره
  • امكان تعيين سقف انتقال مانده مرخصی هر سال به سال بعد
  • امكان تعیین روش بازخرید مرخصی
  • امكان تعيين حد مجاز اختلاف کارکرد و اسناد
  • امكان تعيين میزان کسر هر روز مرخصی بدون حقوق
  • امكان تعيين میزان کسر هر روز غیبت
  • امكان تعيين احتساب روزهای تعطیل بین غیبت به عنوان غیبت
  • امكان تعيين حد مجاز خطای کارت زنی بر حسب دقیقه
  • امكان ثبت انباشته‌های مرخصی زمان راه اندازی
  • امكان تعریف شیفت‌های کاری (عادی – چرخشی)
  • امكان تعیین تقویم شیفت‌های عادی
  • امكان تعیین زمان استراحت برای هر شیفت
  • امكان تعیین کل ساعت و روز کاری هر بازه
  • امكان تعيين ساعت كاري بازه‌هاي خاص مانند ماه رمضان و زمانهاي بازديد و تعمير و نگه داري ماشين آلات
  • ثبت عملیات فرایندی از جمله :
    • امكان اعمال مرخصی استحقاقی دوره ای
    • امكان تعیین پرسنل، شیفت
    • امكان ثبت درخواست مرخصی، بررسی و تائید مرخصی
    • امكان ثبت درخواست مجوز مرخصی از طرف مدیران، تائید درخواست‌های مجوز
    • امكان ثبت، بررسی و تایید مجوز اضافه کار(ثابت و موردی)
    • امكان ثبت درخواست ماموريت، بررسی و تاییدآن
    • امکان ثبت اطلاعات برگه ماموریت انجام شده و دستور پرداخت آن
    • امکان دریافت اطلاعات ریز کارکرد از سیستم حضور وغیاب
    • امكان دریافت، کنترل اطلاعات کارکرد و مغایرت‌گیری با سیستم حضور و غیاب
    • امکان انتقال مغایرت‌های کارکردی به کارتابل پرسنل
    • امکان تصمیم‌گیری دستی و اتوماتیک در ارتباط با مغایرت‌ها و تبدیل اطلاعات ناقص به سندهای مربوطه
    • امكان ثبت درخواست و تائید اصلاح ساعت کارکرد
    • امکان ثبت درخواست بازخرید مرخصی، بررسی، تایید، محاسبه و پرداخت به پرسنل
    • امكان ثبت تاريخچه تغييرات