مدیریت مستندات

معرفی

در تمامی سازمان‌ها مستندات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. این مستندات رویه‌ها، دستورالعمل‌ها، استانداردها، نقشه‌ها، و دانش فنی یک سازمان را شامل می‌‌شوند و بای مدیریت سازمان مهم است که از سیستم مناسبی برای مدیریت و نگهداری مطمئن آنها برخوردار باشد.

سیستم مدیریت مستندات از گروه سیستم‌های ERP شرکت نفیس، وظیفه دارد تا طبقه‌بندی، نگهداری، کنترل نسخه‌ها، امنیت دسترسی، و قابلیت جستجوی سریع و کارآمد را برای سازمان و استفاده‌کنندگان از سیستم مهیا سازد.

این سیستم همچنین قابلیت تعریف گروه‌های تایید کننده برای مستندات را داراست و این قابلیت وجود دارد که انواع گروه‌های رسیدگی کننده برای مستندات تعریف و براساس نوع مستند، گردش کاری مستند بصورت گرافیکی تعریف، و در هر مرحله مشخص شود که کدام گروه با تعداد چند نهر از آنها می‌‌تواند یک سند را به وضعیت جدید تغییر دهد و در نهایت یک سند چگونه بایگانی شود.

گزارش‌ها و نمودارها

  • گزارش گردش سند
  • گزارش تاییدات سند
  • گزارش پرونده‌های یک پوشه
  • گزارش سطوح دسترسی‌ها
  • گزارش تغییرات نسخه‌ها
  • گزارش اسناد یک پرونده
  • گزارش گردش پرونده و سند

امکانات و قابلیت‌‌های نرم‌افزار

  • تعریف انواع سطوح محرمانگی
  • تعریف انواع دسته‌بندی و طبفات مستندات بر اساس نیاز سازمان
  • قابلیت تعریف انواع پرونده‌ها (برای دربر داشتن اسناد) با مشخصه‌های اطلاعاتی دلخواه سازمان برای جستجوی پرونده‌ها
  • قابلیت تعریف انواع اسناد با مشخصه‌های اطلاعاتی دلخواه سازمان برای جستجوی اسناد
  • قابلیت ضمیمه‌ کردن انواع فایل برای هر سند با کنترل نسخه برای آنها
  • قابلیت تعیین سطوح دسترسی به پوشه‌ها، و پرونده‌ها بر اساس سطوح محرمانگی و همچنین نقش، کاربر، و سمت سازمانی
  • قابلیت تعریف انواع گروه‌های رسیدگی کننده به اسناد
  • قابلیت تعریف گردش سند بر اساس نوع سند
  • قابلیت تعیین روش گردش سند و تغییر وضعیت آن در هر مرحله
  • قابلیت تعیین روش بایگانی سند پس از اتمام گردش موقفیت‌آمیز آن.قابلیت جستجوی سند بر اساس:
    • جایگاه پوشه
    • نوع پرونده
    • نوع سند
    • مشخصه‌های سفارشی‌ساز پرونده
    • مشخصه‌های سفارشی‌ساز سند
    • نوع فایل ضمیمه
    • مشخصات فایل ضمیمه
    • نسخه مستند
    • مشخصات تایید کننده